29 Nisan 2013 Pazartesi

Cool Guys List- kendim için yapıyorsam namertim :)

Sizin için yapıyorum tabii, başka kim için yapıcam? A  aaa!! ben sizi düşünüyorum siz beni neyle itham ediyorsunuz! Aşk olsun ben öyle biri miyim??  Cool guys list, şimdik şöyle oluyor; İlk sıra tabii ki Dirty Racer'ın, ikinci sırayı da oğlum Efsunlu Kemal'e ayırdıktan sonra bana göre dünya yüzüne gelmiş eli yüzü düzgün, alıcısı her zaman bulunur birkaç arkadaş var onları size  tanıtmak istedim, hepsi bu! Olur da gözünüzden kaçmıştır, yaa doğru! bu da vardı dersiniz yani hep dediğim gibi her şey sizin için....

Sağ baştan saymaya başlıyoruz üç numara:



Hugh Jackman: Oprah'ın Avustralyada çektiği şovunu izledikten sonra daha  iyi tanıdığım ve hayranlığımın arttığı, aile babası, süper bir insan. Zaten yüzünden de belli oluyor. 2013 töreninde masalsı elbisesiyle Oscar'a doğru yürürken tökezleyip düşen Jennifer Lawrence 'ı kaldırmak için hamle yapan tek beyefendidir kendisi. Bu sırayı yakışıklılığı ile alıyor ama altında yatan asıl sebep efendiliğidir.


Number 4:



Şaşırdınız dimi, listeyi yapmakta zorlanmıyorum ama bununla bi sonraki arasında hangisini  dördüncü yapsam diye düşünmedim değil. Bir arkadaşımın dediği gibi " keşke o zamanlar  dondursalarmış bunu". Katılıyorum Selincim. Şimdi ne güzel çözerdik. Bizim nesile hitap edemeyecek kadar yaşlı tabii. 1935 doğumlu erkek güzeli Alain Delon sanırım anneannelerimizin nesline hitap etmiş ve geçmiş. Bu arada benim anneanneciğimin Alain Delon'dan haberi bile olduğunu sanmıyorum ama:)


Number 5:
Tamam, ben beğensem noolucak beğenmesem noolucak, nedense Babel  filmini izleyene kadar Brad Pitt 'i hep sevimli amerikan abi  gibi görmüştüm.  İyi ki izlemişim dedirten kalite ve dolulukta ama aynı zamanda  sinir bozucu, yürek burkucu  olduğundan bi daha izlemeyeceğim filmindeki beyaz saçlı, kirli sakallı, desperate durumdaki adam tipiyle yakışıklılığını geç de olsa fark ettim, bravo bana! Önüne bakan, kaldırım taşlarını sayan hali ve  ilgili koca , sorumluluk sahibi baba olmasından dolayı  kendisine üç resimlik kontenjan ayırıyorum, bu kıyağımı da unutmasın :)










Number 6:



Ehh noolucaktı! , şurda kaç tane kayda değer arkadaş var ki.. Alfie'yi izleyin diyorum başka bişey demiyorum. Ben ışığın ve renklerin daha iyi kullanıldığı bir film görmedim. Jude Law'ın liste başlarında olmasının sebeplerinden biridir o filmdeki ışık. Sanırım...

Number7:




İçimden bi his  bu adamın bu listedeki en yaramaz kişi olduğunu söylüyor, sadece ve sadece  tipi nedeniyle girdi bu listeye. Karakter; I'm not sure! Tip: I'm sure!

Number 8:

Harrison Ford: Bizden önceki nesillere hitap etmiş bir yakışıklı daha, karizmatik Indiana Jones. 

 Number 9: 


Keanu Reeves: Son zamanlarda pek sesi soluğu çıkmasa da Speed ve tabii ki bence tek film olarak kalması gereken Matrix ile unutulmayacaklar arasında zaten...Cameron Diaz ile oynadığı Feeling Minnesota da izlenesi bir komedi  filmi..

Number 10: 

Patrick Dempsey: Bu son arkadaş, hayattan hiçbir zaman umudun kesilmeyeceğinin örneği olduğu için size ders niteliğinde listeye girmiştir. 
Bakın nerden nereye... Tahmin ediyorum  ki bu büyük gelişmeyi kendisi bile şaşkınlıkla karşılamıştır. 



Arkadaşları gördünüz, tanıdınız, elektrik falan  aldınız mı bilmiyorum artık ama :) 
Gerçek ve ebedi güzellik ancak kalpte olabilir. Tipe mipe kanmayın! Efendilik arayın...

2 yorum: